• Dostawa

Standardowy czas wysyłki zamówienia wynosi 24 godziny.
Oznacza to, że produkty z oznaczeniem „24 godziny” są wysyłane w ciągu 1 dnia roboczego.
Przykładowo: zamówienia złożone w poniedziałek są wysyłane najpóźniej we wtorek, natomiast zamówienia złożone w piątek po godzinie 12:00 wysyłane są najpóźniej w poniedziałek.

Uwaga! W okresach wzmożonego sezonu (dzień dziecka, święta, wakacje) czas realizacji zamówienia może wydłużyć się do 48 godzin.
Dokładny czas wysyłki każdego produktu jest podany na karcie produktu i tam należy go sprawdzać.

Czas dostawy (zależny od przewoźnika):

  • GEIS: 1–3 dni robocze

  • Raben: 2–4 dni robocze

  • Pocztex: 1–3 dni robocze

  • DHL: 1–3 dni robocze

  • DPD: 1–2 dni robocze

  • Kurier InPost: 1–2 dni robocze

  • Zadbano: 2–5 dni robocze

  • Ambro: 2–5 dni robocze


Informacje dodatkowe dotyczące dostaw aut na akumulator

  • Wszystkie wysyłki aut na akumulator dla dzieci realizowane są przesyłkami kurierskimi: Geis, Raben, Pocztex, DHL, DPD, InPost, Zadbano, Ambro.
    Wybór przewoźnika zależy od rozmiaru i wagi paczki. Zawsze wybieramy takiego, który w danym przypadku oferuje najlepszy stosunek ceny do jakości.

  • Dodatkowo auta, których waga przekracza 50 kg, wysyłane są w systemie paletowym. Takie paczki są traktowane przez firmy kurierskie jako przesyłki paletowe, dlatego właśnie ta opcja została wybrana dla większych aut.

  • Przesyłki paletowe realizowane są kurierami GEIS, DHL lub Raben – natomiast mniejsze auta mogą być wysyłane kurierem Pocztex24, DHL, DPD lub InPost. Stoły wysyłane są kurierem DHL, DPD, Ambro lub Zadbano.

  • W przypadku zakupu z płatnością przy odbiorze kurier pobiera gotówkę do wysokości całej kwoty zamówienia (towar + koszt wysyłki).

  • W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny: +48 725 692 290 lub mailowy: kontakt@ekstrazabawki.pl

  • Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi produktów.


Odbiór przesyłki

Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze w obecności kuriera.
Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia, należy spisać z kurierem protokół szkody w momencie odbioru.
Protokół spisany w innym terminie nie będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.